Odpowiedz 
Moje gitarki.
Autor Wiadomość
Kokos  
Gość

Moje gitarki.
Witam.
Można powiedzieć jestem początkującym gitarzystą bo zacząłem grac 1,5 roku temu, miałem przerwę po pierwszym miesiącu bo musiałem zwrócić gitarę koledze i dopiero po 2 miesiącach kupiłem własną.

Oto gitary:
Musima Deluxe 25k (1970r)
Defil Tosca (niekompletny)
[Obrazek: imag0259k.th.jpg]

Musima jest gitarą bardzo lekką i wygodną. Brzmienie ma ciepłe, czyste, nadaje się idealnie do bluesa i rocka dzięki przystawkom typu single które dają mocny sygnał.
Gitara miała przerabianą elektronikę, oryginalnie miała trzy pokrętła, dwa od głośności jeden od tonu, teraz ma jeden ogólny od głośności i od tonu + 3 pozycyjny przełącznik.
Specyfikacja:
korpus - sklejka, gitara jest bardzo lekka i wygodna.
szyjka - buk, trzy częściowa.
przetworniki - mostkowy i gryfowy typu single. Ze specyfikacji rezystancje: mostkowy 16-18Kohm, gryfowy 14-16Kohm. Brzmienie bardzo ciepłe, oldschoolowe.
klucze - oryginalne, otwarte.
próg zerowy.
21 progów
Skala: 610 mm
Mostek: Tune-o-matic/stopbar variation (cokolwiek to oznacza)
Chciałem ją niedawno sprzedać, ale odszedłem od tego pomysłu. Żal sprzedawać sprzęt z "duszą".
[Obrazek: img0912iq.th.jpg]
[Obrazek: img0911f.th.jpg]
[Obrazek: img0910s.th.jpg]
[Obrazek: img0909sl.th.jpg]
[Obrazek: img0916kc.th.jpg]
[Obrazek: img0913ag.th.jpg]

Defil Tosca:
Ta gitara sporo przeszła. Uratowałem ją przed wyrzuceniem bądź spaleniem. Zauważyłem ją u kolegi dla którego była rupciem, a została znaleziona w Niemczech w rowie oO. Korpus nieźle poobijany, gryf w ładnym stanie ale z jednym wgnieceniem (nie przeszkadza), elektronika była prawie kompletna: przetworniki MUZY ostatniej produkcji, potencjonometry raczej sprawne, brak gniazda jack, 5 kluczy i mostka (otrzymałem od KISSbestfana mostek z innej gitary, ale niestety średnio pasuje. Musiałbym poszerzyć otwory.)
[Obrazek: imag0262i.th.jpg]
[Obrazek: imag0261z.th.jpg]
[Obrazek: imag0260j.th.jpg]
04-03-2012 02:21
Odpowiedz cytując ten post