Odpowiedz 
Orlik - przetworniki
Autor Wiadomość
Konrad00711  
Gość


 
Post: #1
Orlik - przetworniki
Witam wioślarzy!

Dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego Defila, tym samym zapisałem się do grona Defilowców. Od dawna marzył mi się Defil i nareszcie marzenie się spełniło. Mowa o Orliku.
Podczas zwiedzania rodzinnego miasta przyjaciela z roku wstąpiliśmy do małego lombardu, gdzie za psi grosz kupiłem moją ukochaną :)

Gitarka jest przerobiona, lecz sądząc po użytych materiałach i ich stanie zużycia, przeróbki dokonano w okresie świetności Orlika. Oryginalne przetworniki zostały zamienione takimi jak np. w Bastonie 22, dwa wielkie Humbuckery. Są zbyt duże, to po pierwsze, a po drugie, chciałbym wrzucić do mojego cudeńka coś co chociaż przypomina oryginalnie montowane w Orlikach przetworniki. Poradzicie coś? W Defilach jestem jeszcze zielony.
21-11-2013 22:19
Odpowiedz cytując ten post
rzech   Offline
Użytkownik
****


Liczba postów: 1,031
Dołączył: Nov 2012
Post: #2
RE: Orlik - przetworniki
witaj

lepsze takie przywitanie niz zadne

otwory tez masz pewnie wielkie i tu jest hmmmm kupa
mozna czasem kupic s407 ale jak mowilem co zrobic z otworami
przemysl a ja znajde gdzies wymiary zebys mial pojecie
21-11-2013 23:40
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
KISSbestfan   Offline
Maniak wioseł
****


Liczba postów: 2,961
Dołączył: Sep 2011
Post: #3
RE: Orlik - przetworniki
Witam

Te przetworniki co masz sa o wiele rzadziej spotykane. Pokazalbys zdjecia to by sie troche rozjasnila sytuacja
21-11-2013 23:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Konrad00711  
Gość


 
Post: #4
RE: Orlik - przetworniki
tak, otwory są mocno powiększone. A gdyby zostać przy humbuckerach? Może jakieś "z epoki" fajnie by się komponowały w Orlikiem.