Odpowiedz 
szukam defila
Autor Wiadomość
Marcind  
Gość


 
Post: #1
szukam defila
hej :) gram na gitarze elektrycznej i obecnie jestem w poszukiwaniu defila, co możecie polecić ?
12-06-2013 22:31
Odpowiedz cytując ten post
KISSbestfan   Offline
Maniak wioseł
****


Liczba postów: 2,961
Dołączył: Sep 2011
Post: #2
RE: szukam defila
Witaj !

Trudno mi cokolwiek polecac, kazdy Defil jest inny i jedyny w swoim rodzaju. Zalezy do czego potrzebujesz - elektryczny, basowy, akustyczny ? Znajdziemy cos z kazdego rodzaju
12-06-2013 23:26
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Marcind  
Gość


 
Post: #3
RE: szukam defila
elektryczny :) przy okazji mała prośba jeszcze :)
nie wiem czy mogę akurat tu ale postanowiłem spróbować więc z góry przepraszam :)
hej :) więc witam ponownie, jestem Marcin, też jestem muzykiem i na forum trafiłem dzięki koledze,:) i przy okazji takie
pytanie do was, Defilowicze macie
jakiś swój ulubiony katalog muzyczny ? pzdr :) przepraszam
że tyle razy ale czasem post zamieszczony jeden raz nic nie daje, a ja powiedzmy potrzebuje taki mini ranking :) będę wdzięczny za pomoc :)
17-06-2013 22:53
Odpowiedz cytując ten post
Muflon   Offline
ja tu tylko sprzątam
****


Liczba postów: 1,873
Dołączył: Oct 2011
Post: #4
RE: szukam defila
Jakbyś zamieścił w jednym tylko wątku, to by coś po pewnym czasie dał - na forum ruch jest mały więc trzeba czekać cierpliwie na efekty. Ogólnie to jest reklamowanie strony internetowej, czego tutaj się nie toleruje, chyba że robi się to w ramach "ciekawostki" albo prośby o koleżeńską przysługę. W takiej formie jest to niedopuszczalne i jeszcze jeden taki numer i dołączysz do wygnańców. To jest chyba ostatni post z tym czymś, zostawiam żeby nie było że nazi jestem.
To tak w ramach reprymendy.

Co do elektryka, szukaj Astera, Tosci, Joli 2, te opcje wyjdą raczej najtaniej.
18-06-2013 03:13
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post